ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ

1. Обмін та повернення

Згідно з законом України «Про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.
Повернення чи обмін товару відбувається за рахунок Покупця.
Якщо отриманий товар, з будь-яких причин, Вам не підходить, ми можемо обміняти його на аналогічний товар іншого кольору або розміру (якщо такий буде в наявності на момент запиту) або ж обміняти на іншу продукцію яка є в наявності магазину, рівну за сумою або суму що не перевищує вартість придбаного Вами виробу.

2. Вимоги до товару

Щоб повернути придбаний товар будь ласка, переконайтеся, що:
– товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, не піддавався змінам і т. д.;
– товар повністю  укомплектований та не пошкоджена цілісність пакування;
– збережені всі ярлики та маркування.

3. Не підлягає поверненню

Одяг, який не підлягає обміну та поверненню, відповідно до ЗУ “Про захист прав споживачів”:

  • рукавички;
  • натільна білизна: термобілизна;
  • шкарпетки;
  • товари які були у вживанні.
  • товар який знаходиться з позначкою “Розпродаж”

Поверненню не підлягають сертифікати, придбані онлайн абонементи та інші віртуальні товари які надають змогу використовувати бонуси та знижки у нас в залі.

Не підлягають поверненню косметичні засоби згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”»

4. Як зробити обмін?

Процедура обміну здійснюється за таких умов:

  • отримувач повертає продукцію в належному стані;
  • ми отримуємо продукцію, яка перевіряється на відповідність за вище вказаних умов;
  • продукція стає на баланс;
  • після чого здійснюється обмін.

5. Гарантійні строки товарів

Гарантійні зобов’язання надуються постачальниками та описані з у кожному товарі якщо такі є.

Гарантійні строки брендованої продукції Funattic™

  • 14 днів на сувенірну продукцію
  • одяг та взуття 30 днів з дня продажу

Гарантія не розповсюджується на продукцію яка видається безкоштовно або входить в стартовий пакет під час івентів та змагань.

6. Гарантійний строк

Згідно з р. 1 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»

Гарантійний строк – це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Строк служби – календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Строк служби дорівнює гарантійному строку.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно з р. 2 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»

У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.